piątek, 15 lutego 2008

Powrót do (nie)normalności

Walentynki się skończyły, więc można wrócić do normalnego wyglądu ;P

Dziękuję tym którzy skomentowali a przede wszystkim Smoczkowi za dzielne czytanie i komentowanie kolejnych wpisów. Specjalnie dla Ciebie dziś znowu jakiś śmieszny filmik (oczywiście jeśli znajdę coś wartego uwagi).

Jak mi miną ten zły dzień?? Bardzo dobrze, przez pięć godzin robiłem komputer córce sąsiadki. W czasie tej pracy zwątpiłem w istnienie w tym mieście fachowców. Źle ustawili zworki na dysku twardym i komputer go nie wykrywał :/ Ciekawe dlaczego tego nie sprawdzili wcześniej?? Przecież powinni go uruchomić i sprawdzić czy wszystko działa. Na szczęście dzięki telefonicznym konsultacjom z Aq udało mi się go zrobić (jeszcze raz dzięki Aq). Na szczęście później nie było już takich problemów i reszta instalacji systemu poszła bez większych problemów.

Co jeszcze można napisać?? Już chyba starczy na dziś, nie będę was męczył jakimiś dziwnymi myślami, bo mam niezły humor^^

Znalazłem coś:) może nie tak śmieszne jak tamto AMV ale też całkiem, całkiem :)




DOPISEK 11:37

Normalnie do kitu. Z dnia na dzień śpię coraz krócej. Dziś obudziłem się o 8:30 wstałem godzinę później a już teraz nie mam co robić :/

Chyba muszę znaleźć sobie coś do roboty bo inaczej cienko widzę kolejne 3 tygodnie siedzenia w domu :(

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hmm... może to wina wczesnej godziny, ale strasznie mnie ten czarny boli, a przecież czarny jest na forum Hayate... ech... nie wiem xD. Dobra, dość narzekania.
Obrazek - w sumie byłaby ładna ta moe... ale... eee... ... nie podobają mi się te jej paznokietki, nienawidzę klipsów, ani malowania paznokci, w ogóle nie znoszę makijażu, ani nic tego typu (ale ona może mieć co najwyżej leciutki ^^").
Dziękuję za podziękowania *czuje się doceniony*. Komentuje notki, bo całkiem ciekawe rzeczy piszesz i mam co napisać ^^.
Hłe, hłe - nigdy nie ufaj "specjalistom", bo to pierwszy krok do piekła, a raczej pierwszy krok do porażki przy próbie naprawy kompa, lepiej sprawdzić każdy szczegół po kolei niż ufać, że coś oczywistego na pewno zrobili poprawnie xD.
AMVka - nie była tak zabawna, ale za to chyba lepiej wykonana, a pomysł też świetny, ktoś się nad nią musiał troszku napracować xD. Muzyka - normalnie bym tego nie posłuchał, ale nie była zła, zwłaszcza, że tak ślicznie ją dopasowano do tego, co się działo na ekranie ^^.

Godzinka przebudzenia - uch... naprawdę współczuję... ja w sumie spałem jakieś 11 godzin ^^".

Unknown pisze...

Ja też nie wiem, o co Ci chodzi z tym czarnym Smoku. Przecież... to najpiękniejszy kolor świata, nie? xD

Panienka nie wiedzieć czemu kojarzy mi się z Nagato z Haruhi Suzumiya no Yuutsu. O.O To chyba przez jej twarz, choć Nagato nigdy by nie zrobiła takiej miny.

A co do cytatu... mógłbym polemizować. To czy owa niespełniona miłość jest specyficzna formą nienawiści zależy od danej osoby, choć muszę się zgodzić, że pewnie są przypadki kiedy tak właśnie jest.

A AMVka mnie zabiła. xD Dobry pomysł, a widać, że w wykonaniu też nie zawiedli (synchronizacja ust i obrazu ze słowami piosenki).

Hmmm... Może dobrym lekarstwem na nudę będzie czytanie książek? ^^ Wybierz tylko jaki rodzaj być chętnie poczytał, a jestem pewien, że ktoś z twojego otoczenia coś CI podrzuci lub podjedzie do biblioteki.